måndag 13 februari 2012

Rebella

Hejj , har inte bloggat nu på ett tag, jag vet. 
Hann helt enkelt bara inte i helgen då jag hade ganska mycket att göra. Men hursomhelst så på fredagen kom Ida&Alina till oss, var ute i skogen å bygga ein kojja :') Hahah, känns länge sedan sist man gjo det. Sen på kvällen så chillade jag bara , satt  på datan och dejtade min chipspåse. På lördan vaknade jag 9.18(!!!!) Men sov sedan en timme till å sen for jag väl ut å fota eller något, sen till butiken och på kvällen så for man till en kompis kalas , kul va de där också. :D Kom hem ungefär vid tiotiden å så satt jag vell bara på datan igen. På söndagen så hade jag ridlektion , red på Rebella. Hon var lite seg ibland men annars är hon superbra att rida på :') Hoppade med henne på ponnyklubben, hon är väldigt härlig att hoppa med, drar inte i tyglarna och hoppar stadigt och jämnt. superfin ponny alltså! Vid halv 7 tiden hade jag match i Kokkola mot Tarmo, vann dem 4-2 , så det var ju bra. Det var alltså en superbra helg :) Sätter upp lite bilder då jag red rebella hit nu också, mina miner är hemska på bilderna + red med utebyxorna så det så. Men hursomhelst, här kommer de.
Kopiera inte!

Rebella <3 Copyright Ronja Söderbacka.
Alexandra har fotat alla bilder förutom där var jag skrev att jag har fotat. Tack för bilderna Alex ! :)
Hälsningar Ronja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar