måndag 13 februari 2012

hästar jag har ridit

Tänkte berätta om de hästar jag har ridit nu då :)


- Lorina Pay (Lorina elr Böuvi) var den första hästen som jag red :) Det är min småkusins häst:

-Polka Tany Girl ( Teini) en underbar Welsh ponny som jag red ca 5-6 gånger vid ett stall jag förr red vid :) R.i.P (har ingen bild på denna dator)

- Epidendrum (Emil) en welsh mountain ponny som jag red ca 3-4 gånger :) (ingen bild)

- Myrzin Hilma (Hilma) en shettis som jag red 3-4 gånger med =) (ingen bild)

- Julius (vet inte namnet riktigt, Julle annars) också en shettis som jag bara ridit 1 gång ;) (ingen bild)

- Niiskun Nuusku (Nuusku) en shettis jag ridit över 50 gånger :D varit hennes skötare också :)


- Klockas Findus (Findus) ridit ca 5-8 gånger :) också en shettis ;)
(ronjas bild)


- Gnistas Pikku-G (Emil) en helt super shettis jag ridit några gånger :D

- Vallun Veli (Valtsu) en härlig shettis som är bra på att hoppa! :) Ridit ca 5-6 lektioner men flera gånger på ponnyklubben ;)

emil och valtsu <3 :)
(ronjas bild)


- Malte som jag ridit 2-3 gånger :) <3 (ingen bild)

-Rontiina (Rontsu) en underbar shettis som jag red igår (och som gjorde sliding stop med mig :P) <3


- Krandoz (Lilleman) ridit 2 gånger, en underbar arab häst som jag gillar ! <3 (ingen bild)


Hihhi :D det var alla :)

h. alex





1 kommentar:

  1. dendär klockas Findus har jag också ridit på och den är bäst

    SvaraRadera