söndag 12 februari 2012

Rontiina

Hejsan!

Var ju som sagt och red idag och sen på ponnyklubben, så först var det ridlektion, en sak jag inte visste var att ronja också red på samma lektion :) Men jag red iallafall Rontiina och det var en rolig lektion! Har inte ridit Rontiina förr på lektion nå ;) Sen var det ponnyklubben men vi var tre som red Rontiina så jag var den av oss som red sist och då jag hade hoppat 2-3 gånger ett hinder så var Rontsu helt trött så hon for iväg i trav och svängde mot mitten och ja då så bocka hon och jag hade hala byxor och gled/flög av :P Sen så satt jag upp igen och skulle skritta iväg och så börja hon trava, bocka en gång for några steg i trav och så bockade hon av mig igen, och sen rullade hon sig brevid mig :P
Men sen så kom Lotta brevid mig för annars skulle hon vell ha bockat av mig igen ;) Men sen släppte Lotta, Ada och Nuusku på ridplanen och då fick de springa där men Nuusku var så trött men Ada sprang nog lite ;D
Men kommer några eller ganska många bilder sen, från Ronja också men hon har match idag ;) Ska bara byta dator, ladda upp dem och så redigera lite kanske.. ;)

Så bloggar mera senare idag ;) Ska se gladiatorerna nu då, repris! Hejdå :)

H. alex

kopiera inte ;>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar