söndag 4 mars 2012

sportlov / alexandra

Inte bloggat på jättelänge nu, har inte hunnit riktigt och vi har varit borta nu denna vecka och är ännu borta. Men att börja med, FöRlÅt!! Jag ska börja blogga mera från och med nästa vecka! Men iallafall på måndag var jag bara hemma, sov ganska länge då.

Men sen på tisdags kvällen for vi iväg mot Moffas, men vi var och handla på väg hit. Köpte inget då men sen på onsdag var vi till stan och där träffade jag en kompis, Sofia och vi gick och handla, köpte nån tröja och nagellack.. På torsdag gjorde jag inget speciellt, var och skidade och så.. Sen igår (fredag) var vi till mammas småkusin och där var jag med Lisa och vi var där från kl.18-22:30 och vi hade helt okej men så klumpig jag är!

Skulle hämta yttrebyxorna i bilen och det var så halt så jag la bilnyckeln i fickan när bilen var läst och när jag förde in nyckeln åt mamma stängde jag inte fickan så sen när vi just sku fara kom jag på att jag hade bort telefonen, så då for vi ut och söka men hittade den i snön en bit bort där snön var som djupast! Hah :P


Och idag var jag också och skida, sen ut och gå, själv eller ja med kameran ( så bilder kommer ) Och sen åt jag pizza, kalkon och sen glass innan vi gick ut och testade fota stjärnor! en hel del najjsa bilder och en sjuk ide! Hahhaa xD Men imorn åker vi hem :( Och ja då är det ju sista dagen, det är inte alls kul! Jag vill ha ledigt en vecka till men ja ändå kommer det bli det antagligen att komma tillbaka fast nästa vecka blir det ingen ridning :( TrOr JaG ;)


Men nu kommer det hoppeligen bli bättre uppdatering här, ska gå nu! Hejdå :)

(AlExAnDrA)


satte ihop en bild för nån dag sen.. (klicka på den för att få större)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar