lördag 18 februari 2012

TÄNKER INTE FORTSÄTTA

Jag tänker inte fortsätta med listan som jag hållit på med, ni vet den där 30 dagars listan ;) Så skriver inte mer med den ;) Annars har det varit ganska dålig uppdatering här, från både mig och Ronja men Ronja har sagt åt mig att hon tänker kanske inte skriva så ofta men när hon gör det så skriver hon längre inlägg ;) Blir nog lite samma med mig och mest uppdatering på kvällen från mig i och med att jag inte hinner på morgonen och på dagen kan jag ju inte skriva om jag är borta vid nån kompis, stallet eller så så mest skriver jag nog då på kvällen :)
Men nu ska jag se på tv och så ska jag äta nått eller så får jag hjälpa mamma med maten så jag får nått att äta snart, real food ;) Så bloggar kanske mera senare då, hejdå alla :) h. alexandra <3


bild från första agility tävlingen, jag och Gnistas Pikku-G , en av mina favorithästar, bästa shettisen typ, himla söt! :D
Bilden har Sara fotat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar