måndag 13 februari 2012

Ledig ♥♥♥

Häääärligt,  Ledig på en tråkig tisdag, min faster ska nämligen gifta sig !! :)

Ska dessutom till frissan före det , ska vell slinga lite ljusa slingor och så idag köpte jag typ nya skor, en bolero & en halsduk att ha med min klänning. Ska också fota bröllopet men det sätter jag nog inte upp hit, kanske en bild på vad jag hade på mig men inget mera än det.  Deeessutom skulle vi ha haft historiaprov imorgon så det missar jag också ♥ Eller ska skriva det på torsdagen istället men ja hursomhelst. 


Ikväll var jag på träningar också, det gick vell helt ok. Men ja, ska nog gå och dusha mig nu å så ska man se vad man hittar på för något, skulle kanske borde laga ett kort åt dem också.  Sen blir det väl att sova me lilla Alvin , hans såg inte värst pigg ut när jag var där nere. Hahha :D
Sömnig eller något? :P





// Ronja :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar