tisdag 21 februari 2012

Bloggpaus

Tänker ha lite bloggpaus nu denna vecka och så, nått inlägg kommer nog komma upp ibland men inte kanske flera per dag utan i stället längre inlägg. Men iallafall var jag hemma idag också, skulle ha farit till skolan men när jag for och sova hade jag sår hals och i morse hade jag ännu sår hals så därför var jag ännu hemma idag :) Mamma tyckte inte att jag skulle fara för nästa vecka ska vi bort och då får jag inte vara sjuk ! Men om jag far imorgon vet jag inte ännu ;) Kanske, kanske inte..

Men på torsdag vet jag iallafall att jag ska till skolan för då är det ridlektion! Och jag vill gärna på den ju :) och så tror jag att det är ponnyklubb på fredag också och denna vecka ska jag vell och rida dit med tror jag ?

Ja detta inlägg var ju inte direkt intressant eller så men kanske lite nödvändigt :P Uppdateringen är ju inte så bra just nu och jag har inte direkt några nya bilder att bjuda på när jag inte kan gå ut.. Men det skulle jag vilja för när snön rasar av huset låter det som om att huset ska braka ihop :S Läbbigt x)

Men ha det bra alla ;) // Alexandra

jag xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar